آیا ساید بای ساید معیوب دارید؟

“هوفر” تمام لوازم خانگی را به سرعت و با اطمینان تعمیر می کند.
خدمات تعمیر ما هر روز در دسترس شماست.

آیا ساید بای ساید معیوب دارید؟

“هوفر” تمام لوازم خانگی را به سرعت و با اطمینان تعمیر می کند.
خدمات تعمیر ما هر روز در دسترس شماست.

دفتر مرکزی تعمیر ساید بای ساید در تبریز

اگر یخچال را مهمترین عضو آشپزخانه نام ببریم، شاید اغراق نکرده باشیم. در نبود یخچال بسیاری از مواد در مدت کوتاهی فاسد شده و امکان ذخیره مواد غذایی یا حتی خنک کردن یک نوشیدنی وجود نخواهد داشت. به همین خاطر، ما در هوفر نگرانی شما را در مواقع خرابی یخچال تان و از کار افتادن آن به خوبی درک کرده و برای کمک به شما و رفع مشکل یخچال، در سریعترین زمان ممکن به منزل شما خواهیم آمد.

شما بهتر از هر کسی ارزش یخچال خود را می دانید، مخصوصا اگر برندهای باکیفیت خارجی را خریداری کرده اید و قطعا تمایلی به هزینه بیشتر هم ندارید. بنابراین تنها باید به افراد متخصص برای تعمیرات یخچال خود اعتماد کنید. متخصصین یخچال هوفر تعمیرکار معتمد شما برای رسیدگی به یخچال تان هستند.

صلاحیت متخصصین هوفر جهت نصب، سرویس و تعمیر یخچال شما، به دلیل سالها تجربه فنی، دانش تخصصی در زمینه تعمیرات انواع یخچال، به روز بودن اطلاعات و تسلط بر نحوه سرویس و تعمیرات مدلهای مختلف یخچال و بیش از صدها مورد موفق تعمیرات یخچال می باشد. هوفر برای انواع یخچال اعم از یخچال ساده، فریزر ساده، یخچال فریزر، درب فرانسوی و ساید بای ساید خدمات حرفه ای در همه ظرفیت ها و مدلها را توسط متخصصین مجرب برندهای مختلف ارائه می نماید.

علاوه بر این، ما نگرانی شما را با بیمه کردن یخچال تان در طول تعمیرات آن بطور کامل برطرف کرده و با ارائه گارانتی معتبر تا ماه ها بعد نیز خیال شما را کاملا راحت خواهیم کرد.

دفتر مرکزی ساید بای ساید در تبریز

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند.

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

گارانتی خدمات

هوفر بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده میگیرد.

جهت دریافت خدمات نصب و تعمیرات ساید بای ساید ، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.

مراحل خدمات

⚌ درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

⚌ کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، درخواست شما را به تعمیرکار می دهند.

⚌ تعمیرکار جهت هماهنگی تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

⚌ بعد از تعمیر میتوانید هزینه را به تعمیرکار و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

اگر به دنبال تعمیرکار برند ساید بای ساید تان در نزدیکی خود هستید، همین حالا با ما تماس گرفته و یا از طریق فرم آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند. همچنین تکنسین های هوفر در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

سوالات متداول

خیر، تمامی متخصصان علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها مشخص می کنید حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

خیر، در صورتی که مشکلی که شما برای برطرف شدن آن با مرکز خدمات تماس گرفته اید در کمتر از 180 روز دوباره ایجاد شود این مرکز با توجه به گارانتی خدمات ارائه شده موظف است با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه این مشکل را به صورت کامل برطرف نماید.

بله، شما میتوانید شخصا اقدام به تهیه قطعات نمایید ولی این مرکز به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد این قطعات به شما نخواهد داد.

تمامی متخصصان این مرکز علاوه بر سال ها تجربه در زمینه برخورد با مشتریان و آموزش رعایت حفظ حریم شخصی دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی می باشند.

شما میتوانید زمانی که کار به اتمام رسید و تکنسین مشکل را برطرف نمود هزینه را به خود ایشان یا حساب شرکت واریز نمایید، البته قابل ذکر است که اگر برای تعمیر دستگاه شما نیاز به قطعه ای با هزینه بالا باشد مقداری از هزینه به عنوان بیعانه به صورت پیش پرداخت دریافت خواهد شد.

داشتن چند ده هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات این مرکز است ولی در صورتی که به هر عنوان شما از خدمات این مرکز رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد.

enemad-logo