آیا ماشین لباسشویی معیوب دارید؟

“هوفر” تمام لوازم خانگی را به سرعت و با اطمینان تعمیر می کند.
خدمات تعمیر ما هر روز در دسترس شماست.

آیا ماشین لباسشویی معیوب دارید؟

“هوفر” تمام لوازم خانگی را به سرعت و با اطمینان تعمیر می کند.
خدمات تعمیر ما هر روز در دسترس شماست.

دفتر مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی در تبریز

لباسشویی نیز همانند تمامی ماشین های دیگر به مراقبت احتیاج دارد و گاها نیز دچار مشکل می گردد. آنچه در این زمان بسیار مهم است، سپردن لباسشویی به تعمیرکار متخصص است که در زمان کوتاه و به صورت اصولی قادر به رفع مشکل دستگاه و بازگرداندن آن به شرایط عملکرد باکیفیت خود باشد. این امر خصوصا برای لباسشویی های برند خارجی مصداق می یابد که ریسک خسارت آنها بسیار بالا است.

هوفر با بیش از صدها متخصص تعمیرات لباسشویی، بیش از هزاران مورد تعمیرات لباسشویی را در کارنامه خود دارد. متخصصین مجرب ما در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی خدمات خود را در سریعترین زمان و برطبق اصول استاندارد تعمیرات لباسشویی برای تمامی برندها، مدلها و ظرفیت های لباسشویی ارائه می نمایند. کیفیت خدمات ارائه شده با ارائه گارانتی معتبر محرز می گردد و علاوه بر آن، تمامی نگرانی های شما با بیمه دستگاه در طول تعمیرات آن برطرف می گردد.

دفتر مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی در تبریز

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند.

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

گارانتی خدمات

هوفر بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده میگیرد.

جهت دریافت خدمات نصب و تعمیرات ماشین لباسشویی، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.

مراحل خدمات

⚌ درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

⚌ کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، درخواست شما را به تعمیرکار می دهند.

⚌ تعمیرکار جهت هماهنگی تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

⚌ بعد از تعمیر میتوانید هزینه را به تعمیرکار و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

اگر به دنبال تعمیرکار برند لباسشویی تان در نزدیکی خود هستید، همین حالا با ما تماس گرفته و یا از طریق فرم آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند. همچنین تکنسین های هوفر در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

سوالات متداول

خیر، تمامی متخصصان علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها مشخص می کنید حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

خیر، در صورتی که مشکلی که شما برای برطرف شدن آن با مرکز خدمات تماس گرفته اید در کمتر از 180 روز دوباره ایجاد شود این مرکز با توجه به گارانتی خدمات ارائه شده موظف است با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه این مشکل را به صورت کامل برطرف نماید.

بله، شما میتوانید شخصا اقدام به تهیه قطعات نمایید ولی این مرکز به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد این قطعات به شما نخواهد داد.

تمامی متخصصان این مرکز علاوه بر سال ها تجربه در زمینه برخورد با مشتریان و آموزش رعایت حفظ حریم شخصی دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی می باشند.

شما میتوانید زمانی که کار به اتمام رسید و تکنسین مشکل را برطرف نمود هزینه را به خود ایشان یا حساب شرکت واریز نمایید، البته قابل ذکر است که اگر برای تعمیر دستگاه شما نیاز به قطعه ای با هزینه بالا باشد مقداری از هزینه به عنوان بیعانه به صورت پیش پرداخت دریافت خواهد شد.

داشتن چند ده هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات این مرکز است ولی در صورتی که به هر عنوان شما از خدمات این مرکز رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد.

enemad-logo